ПОРЯДОК ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
1. Продавець надає гарантійний строк на усі товари, запропоновані до продажу в Інтернет-магазині – 14 календарних днів з моменту отримання Покупцем товару. На технічно складні побутові товари, запропоновані до продажу в Інтернет-магазині, гарантійний строк визначається виробником та зазначається в експлуатаційному документі до такого товару. Інформація про гарантійний строк на технічно складні побутові товари зазначається в описі такого товару на сайті Інтернет-магазину.
2. Повернення та обмін товару належної якості, придбаного в Інтернет-магазині, здійснюється за рахунок Покупця. Покупець має право звернутися до Продавця з вимогою про повернення або обмін такого товару (заявою на повернення товару належної якості за формою згідно Додатку № 1 до цього договору) не пізніше ніж через 14 календарних днів з моменту отримання товару Покупцем. В заяві Покупець зокрема зазначає власні паспортні дані, ідентифікаційний код, номер мобільного телефону, IBAN та номер банківської картки (за потреби), адресу, номер та дату фіскального чеку або квитанції. Повернення чи обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики. Поверненню та обміну не підлягають товари, визначені Кабінетом Міністрів України у Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню).
3. При поверненні Покупцем товару належної якості, Продавець повертає йому сплачену за товар грошову суму за фактом повернення товару за вирахуванням компенсації витрат, пов'язаних з доставкою товару Покупцеві та банківських комісій. Повернення коштів здійснюється тим же шляхом, що й була здійснена оплата за товар. Якщо транспортна компанія, яка прийняла оплату за товар накладним платежем, не надає послуг з повернення коштів, Покупець має особисто звернутися до Продавця та отримати кошти за повернений товар в готівковій формі за адресою: м. Харків, вул. Катерининська, 46.
Звертаємо увагу Покупців на те, що ДП «Укрпошта» не надає послуг з повернення оплати за товар, отриманий наложним платежем.
4. У разі виявлення Покупцем недоліків товару, Покупець протягом встановленого виробником та Продавцем гарантійного строку на такий товар має право звернутися до виробника або Продавця з заявою на повернення товару неналежної якості за формою згідно Додатку № 2 до цього договору з однією з наступних вимог:
- пропорційне зменшення ціни;
- безоплатне усунення недоліків товару в розумний строк;
- відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
В заяві Покупець зокрема зазначає власні паспортні дані, ідентифікаційний код, номер мобільного телефону, IBAN та номер банківської картки (за потреби), адресу, номер та дату фіскального чеку або квитанції.
5. У разі виявлення Покупцем істотних недоліків товару, які виникли з вини виробника товару чи продавця, підтверджених за необхідності висновком експертизи, Покупець протягом встановленого виробником та Продавцем гарантійного строку на такий товар має право за своїм вибором вимагати від Продавця або виробника:
- розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
- вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
Скачати бланк повернення товару